fredag 7. april 2017

Påske esker med Tutorial. DT bidrag for Scrappiess.


Nå er det (snart) PÅSKE!

 Og hva passer vel ikke bedre enn å lage noen små søte gaveesker som du kan fylle opp med påskegodt og gi bort - eller pynte hjemme?

Jeg blogger for Scrappiness i dag og viser noen søte små esker som er laget som påskekyllinger og påskehare. Inspirasjonen fant jeg på Pinterest, der slike esker var laget med hjelp av en dies, så da bestemte jeg meg for å prøve å brette noen tilsvarende esker. Tutorial finner du HER.



Baksiden av eskene.








Eskene var ganske enkle å lage, så det tok litt av på hobbyrommet kan man si... hihi! :)


Hvordan jeg har laget eskene og utstyrsliste kan du finne HER.

Da gjenstår det bare å takke for titten og ønske alle sammen en riktig god påske!
Klem, Helga ❤️




Thank you for stopping by.
I wish you a beautiful and creative easter!
Hugs, Helga ❤️




Jeg deltar i disse utfordringene:

2 kommentarer:

  1. så stilige boks, takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    DT Graciela

    SvarSlett
  2. Å så søte. Så kjekt å åpne disse og finne masse godt inni
    Takk for at ditt bidrag hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett