onsdag 28. september 2016

Restepapir og decoupage. Tutorial på små kort

Ryddetid, og tid for å kvitte seg med litt restepapir!

Og den følelsen når man kan bruke restene i stedet for å kaste!!!
Jeg har laget noen små kort/ tags for Scrappiness, ved å bruke resteark jeg hadde liggende, og har i bloggen til Scrappiness tatt litt bilder om hvordan jeg laget disse. Det kan du finne her:

Men: hva er bedre enn å få utnyttet alle små rester som er for fine til å kaste?
Jeg satt igjen med en god følelse samtidig som jeg storkoste meg med å prøve noe nytt.

Her er resultatet: 6 små kort (str. 5x10 cm).





Blomster fra Prima.








1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar