torsdag 14. juli 2016

Caps, DT bidrag for Scrappiness

Hei hei! Jeg har kost meg med litt bretting og laget en liten caps for Scrappiness.

Jeg har pyntet enkelt med litt halvperler og pyntebånd med tekst, og brukt en tøff button på toppen.
Kjekt å leke litt med papir! :)




Jeg har brukt produkter fra Papirdesign på denne capsen og liste finner du her.


Jeg deltar i følgende utfordringer:

Hobbygarasjen utfordringsblogg: #38 Alt er lov (25.07)
Papirdesign; Alt er lov (30.08)
Papirplaneten; #8 Sommer (30.08)
Papirlosjen; #8 Alt er lov (04.09)
Hjerteboden; Alt er lov (31.08)
Kreativ Scrapping: #7 og #8 Sol og sommer (26.07)


1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3


Thank you for visitting my blog.
Have a nice and creative day!
Hugs, Helga <3


12 kommentarer:

  1. Knalltøff caps.
    Kreativt!
    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign.

    Hege.

    SvarSlett
  2. kult! takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no
    DT Graciela

    SvarSlett
  3. Den var skikkelig kul!
    Takk for at du deltok i sommerutfordringen til papirdesign.

    SvarSlett
  4. Stilig og kreativt!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirdesign.

    SvarSlett
  5. Skikkelig stilig! Flott brettet og fint pyntet!
    takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjen!
    DT Julia

    SvarSlett
  6. Du hendelse; kva som går an å lage av eit stykke papir :)
    Flott vart det :)
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
    DT-Audhild

    SvarSlett
  7. For en kul hatt du har laget, digger den. Takk for at du deltar hos Papirlosjen - Anita

    SvarSlett
  8. Så stilig caps, buttons på toppen med Tøffing passa jo bare så bra! Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Alt er lov. DT Monica

    SvarSlett
  9. Imponert over ideen med å lage en herlig caps! Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  10. Kult prosjekt. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  11. KUL caps :D
    Tusen takk for at du deltar på sommerutfordringen til Papirdesign.

    SvarSlett
  12. Stilig. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett