mandag 4. april 2016

Lerret, 4 generasjoner

Hei hei, det er helg og jeg har tid til litt blogging.
Jeg har laget et lerret i str "30 x 30", og brukt masse 
charms og pynt til denne.
Bildet jeg har brukt har jeg laget LO av tidligere, men dette var en gave jeg skulle gi, 
så da valgte jeg å bruke samme bildet igjen. 

Jeg har brukt stensiler, gesso, glimmermist og dylusion ink spray, og masse charms og pynt :)
Dette er vår for meg; både fargene og familie, med familiesammenkomster (konfirmasjoner og barnedåper) og ikke minst sommerfugler! :)



Det meste av charmsen er fra Korthobby, og ellers har jeg funnet pynt som har ligget
 leeeeenge og ropt om å få ny plass å være, hihi.




Litt sommerfugl washitape har jeg lurt inn noen plasser, og ellers har jeg brukt både klister bokstaver, rub ons og chipboard til tekstene.






1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3


Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3


Jeg deltar på følgende utfordringer:

 Papirplaneten: #5 Konfirmasjon og/ eller våren  (30.04)
Kort O Mania: #150 En hyllest til våren (15.04)
Papirlosjen: #3 Vår i luften (05.04)
ABC Challenge: E is for Everything (13.04)
Hjerteboden: Vår (01.05)
Kreativ Scrapping: #4 Bruk minst 3 farger (26.04)




8 kommentarer:

  1. Nydelig pyntet lerret, lekre farger og pynting.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfodring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  2. Herlig lerret du har laget! Flotte detaljer og friske farger!
    Takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring. :)

    SvarSlett
  3. For et herlig lerret, så mye farger, og aldeles perfekt. Takk for at du deltar hos Papirplanenten. Klem DT-Anita

    SvarSlett
  4. Flott og fargerikt lerret :)
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    Klem frå DT-Audhild

    SvarSlett
  5. Herlig lerret!
    Håper å se deg på vår nye utfordring som ligger ute nå, som er 'Konfirmasjon/Ungdom'.
    Smile fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  6. Looks really pretty, thank you for joining us at ABC Challenge. Hugs! Mojca

    SvarSlett
  7. A beautiful page! I love the colors and all the lovely details. Thank you for joining our fun at ABC Challenge. Good luck and please join us again!

    SvarSlett
  8. Nydelig lerret med masse flotte detaljer. Takk for at du deltar hos Kort o mania.
    DT-Mari

    SvarSlett