mandag 18. januar 2016

DT inspirasjon for Scrappiness

Hei hei. Denne uken blogger jeg for Scrappiness, og mitt første bidrag i år er litt inspirasjon til årets første utfordring,  #12 Fargeutfordring som varer til 14.februar.


Her er min tolkning av utfordringen:



Her er moodboardet til utfordringen:




Jeg har laget et brettekort med de tøffe arkene fra Marion Smith og Studio light.
Tagene er også klippet ut fra mønsterarkene.
Flere detaljer av kortet kan du se HER:





Håper dere vil bli med i månedens utfordring hos Scrappiness.
Ta gjerne en tur innom på onsdag igjen. Da har jeg en tutorial å vise.


Jeg deltar i følgende utfordring:

En liten butik: En annerledes bretting (31.01)
Kreativ Scrapping: Alt er lov (26.01)

Takk for at du besøkte bloggen min. Klem, Helga <3

Thank you for visittkort my blog. Hugs, Helga <3



















1 kommentar:

  1. Hej! Vilket vackert kort du gjort! Vikningen ser väldigt avancerad ut, men himla läcker! Kul att du ville vara med i tävlingen hos ELB, lycka till! :)

    SvarSlett