torsdag 3. september 2015

Tags med decoupage

Jeg har lekt meg på treff og laget da et par friske tags. Jeg fant frem en av mine favoritt- servietter og brukte de fantastisk herlige figurene fra Poul Pava. For å friske disse enda mere opp, brukte jeg sjablong og paste til bakgrunnen, og etterpå sprayet jeg med gul mist.


Til teksten har jeg brukt sort embossingpulver, da tåler det litt spray uten å forsvinne.


Jeg deltar på følgende utfordringer med denne tagen:

Hobbygarasjen #9 Bruk freshe farger ( 15.09)


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan se innom deg også! :)
Ønsker deg en strålende og kreativ dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Hugs, Helga :)



2 kommentarer:

  1. Fantastisk kule tags! Blir i godt humør av disse to :D

    SvarSlett
  2. så flott med poul pava figurer på.
    ante ikke at de fantes som stempel :o)
    flotte tags du har lagd <3
    takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlett