torsdag 13. august 2015

Dekorasjon av eske.

I sommer prøvde jeg meg på noe nytt; å dekorere en ferdigkjøpt eske.
Til dette brukte jeg doilies og mange forskjellige sjablonger til bakgrunnen.
Malingen er Dylusion Ink spray som er kjempe flott å bruke til slike prosjekter.
Esken er ca 30x40 cm.

Utrolig morsomt å prøve noe nytt! 😊

Mønstrer fra sjablonger vises godt med litt spray over.

Detaljer:
Stjernene er fra Storyteller. De har jeg kjøpt her.
Hjørnedekoren er kjøpt hos Korthobby.
De små tre- sommerfuglene er malt i sølvmaling.



Jeg deltar på følgende utfordringer:

Hjerteboden Alt er lov (31.08)
Card & Scrap Alt er lov (28.08)
Kort O Mania #34 Alt er lov (15.08)
Korthobby Alt er lov 
Papirplaneten Alt er lov (31.08)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan se innom deg også! :)
Ønsker deg en strålende og kreativ dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Hugs, Helga :)

























5 kommentarer:

  1. Den ble kul. Stilig med bilde. Tenker de blir glad for den.

    SvarSlett
    Svar
    1. 1000 takk, Anne Lise 😊 Ja fet var kjekt å prøve å lage noe annet, og mottakerne ble veldig fornøyd 😉👍

      Slett
  2. Kjempefin boks, flotte farger og pynting.
    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. Stilig :) Takk for at du deltar i utfordringen hos Korthobby.no's utfordringsblogg med hilsen fra May Grethe

    SvarSlett