fredag 26. juni 2015

ATC fugler med aluminiumstape

Hei hei! Da har jeg deltatt på min 2. swap, -denne gangen med tema "fugler".
Utrolig gøy med slike tema- utfordringer.
Jeg bestemte meg denne gang for å lage 10 ATC i serie i stedet for 10 ulike.
Jeg har brukt aluminiumstape som jeg har embosset med Big Shot. Jeg valgte rub-on blomster som motiv sammen med fuglene som er dies. Jeg har brukt glitter og pearl  til å tilføye farger og spill, og svart tusj for å forlenge de sorte greinene.
Her er resultatet :)



Detaljer.
Jeg har brukt rub-ons med blomstermotiv, og pearl mist og glitterlim på disse for å gi litt dybde.
Her vises også bakgrunnen i aluminium som er embosset med blomstermønster.



Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan titte innom deg også! :)
Ha en strålende dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Helga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar