søndag 12. april 2015

Vertinnegave med tag

Hei hei.
I dag har jeg laget en liten vertinnegave med små telys, og fant ut at jeg ville bruke en tag på fremsiden. Inni kortet har jeg brukt mist og stempel.
Resultatet etter bretting og masse "grising" med mist ble dette vårlige "kortet" :)


Detaljer av tagen:


Diesen av sykkelen som er inni kortet har jeg brukt som en 
sjablong for å få motivet av sykkelen på fremsiden. 
Jeg har markert ytterkantene på sykkelen med en hvit tusj for å fremheve motivet.



Litt glitter, bling og blomster til pynt.


Innsiden av  kortet;
Mist og stempel er brukt til bakgrunnen.


Detaljer:


Jeg har farget diesen av sykkelen og prøvd å få den til å se litt gammel og slitt ut.


4 telys til vertinnen :)



Jeg deltar på følgende utfordringer:

#127 Anything goes: Kort O Mania (14.04)
#2 Påske eller noe med mye gult, bling og blomster; Scrappiness (14.04)
#54 Anything goes: Crafting from the heart (12.04)
#117 Vertinnegave: Nordsalten Hobbyklubb (14.04)
#2 Stempel i fokus og 3 andre elementer: ArJos tag- og ATC kos (13.04)
#239 Friendship: Tuesday Throwdown (13.04)
#4 Gult er kult: Kreativ Scrapping  (28.04)
Challenge 111; Shaped Cards: The Crafter's Cafe Challenge Blog (15.04)
81 Use diecut: Whimsy Stamp (14.04)
Grunge grunge grunge: That Crafty Challenge Blog (23.04)
#141 Distress: Brown Shugar (15.04)
Anything Goes: Sisters of Craft (30.04)
 94 Påskefarger/Vårfarger; Card And Scrap (14.04)
Fargeutfordring; CiLi in Papers (30.04)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan titte innom deg også! :)
Ha en strålende dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Helga :)

3 kommentarer:

  1. Knallstilig tag og tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Card and scrap, klem Bente:)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig! Og flott pyntet. :)
    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb.
    DT Solfrid

    SvarSlett
  3. Utrulig stilig tag! Digger at det gule popper ut:-)
    Takk for at du deltar hos kreativ scrapping:-)

    SvarSlett