onsdag 18. mars 2015

Tag- babyshower

Ny tag- ble litt hekta da jeg prøvde meg på dette. Jeg har laget denne til min datter som skal ha babyshower neste helg.
Her har jeg brukt mist, Gesso, washitape, stensiler, bling og stempel til bakgrunnen.
Motivet/ siluetten er freebie fra Digistamp.



Jeg deltar i følgende utfordringer:

Gult er kult: Scrappelyst.
http://scrappelyst.blogspot.no/

#113 Bingo (noe gult, perler og washitape): Nordsalten Hobbyklubb:
http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.no/

 Fussy and fancy; GIRLY                                        
 http://fussyandfancychallenge.blogspot.no/

7 kommentarer:

  1. Flott tag. Heldig er den som får denne. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig flott. Superfin fargekombinasjon!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekker tag.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Nydelig tag, med utrolig flott bakgrunn. og silhuetten du har brukt her er utrolig flott. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  5. Such a unique and beautifully done tag!! Wonderful techniques! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy "Girly"!!
    Take care,
    Beth

    SvarSlett
  6. Kjempeflott tag :) Takk for at du deler med oss hos Scrappelyst.

    Elin.

    SvarSlett
  7. Woow....så flott Tag !! :-)
    Alt er bare så nydelig på denne tagèn din,
    bakgrunnen og silhuetten, fargene og dekoren...nydelig :-)
    Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb,
    og lykke til!!

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett